CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 March, 2011

hari tentera ^.^

1st time g hari tentera ..MySpace pdahal da byk kali hari tentera ni ade ... bg yg xtaw .. hari tentera ni disambut di dataran kuala lumpur la..
mle2 msti la snap pic dlu .. sblom move na g tgk pameran tu ...
*my bro*
*snap3x*
even panas tapi oke la .. coz xpena p0n knl TENTERA ni .. tgk ape dorang guna .. ape dorang makan ... ceeewah !
c.. na makan kne ikhtiar juga... mkn dlm utan .. bese la.. janji perot kenyangMySpace.. huhu ...
act na snap pic kpl terbang la ... snapang la.. n mcm2 tapi susa coz rmai cgt org .. huh .. sabo0 je la ... xpe2 janji dpt tgk kannnMySpace
at situ ade jgk bg sape2 yg bminat nak masok wataniah ni tok daftar.. mang byk p0n kelebihan masok wataniah ni tapi aq xdapat nak bayangkan lau aq masok .. wwwaaaaaMySpace mau melalak aq .. agagaga ... mane x nye xpenah p0n b'kem sebulan .. da la aq ni xsuke lasak2 ni .. ish .. bnci laaa~ MySpace...
hehe ... stop pasal tu .. sambung plak cite sal tentera ni .. aq xtaw la .. ape gne kete ni .. tapi dipamerkan . sah2 la dorang gune kan??? hurm ...sape taw dorang gne ni tok ape.. FORMULA 1 ea??
hurm .. then masok satu kawasan tu .. ade jumpa ni >>
ruma utan .. comel kan?? comel p0n sebab dea kecik ... heheheh .. bak kte my sis .. rumah tok tggu durian runtuh je ... btw .. syiok kot lepak kat tmpat mcm ni MySpace
kat kwasan tu jgak .. aq jumpe pemadam ... hahaah .. unik la pemadam tu .. aq xtaw cm ne na gne .. tapi jiimmmaaat!! MySpace
huhu ... padahal ni mcm ubt tradisional kot .. tah la.. xbce p0n ... *bce la kalau boleh*
suda habis rayau2 .. snap pic lagi .. agagagag ...*mang btujuan na msok blog p0n*
lets c..MySpace
*macam terbang pulak.. maklumla .. ringan je ^.^ *
heheh .. las pict ...peace no war!!!!
ape2 p0n .. g tu mang bes la .. tapi lagi bes lau g pagi coz dea ade wat ptunjukkan ... heheheh ....
rugi!!! MySpace

No comments:

Post a Comment