CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 March, 2011

luahan hati .. mood: sedih~

da dua ta0n sy ngn awk bpisah ... sy xboleh lupa kan awk ..!!! knpe eh?? bg saya awk biase2 je .. ade yg lebih baik dari awk tapi ttp jgk xmgubah prasaan sya kat awk ...
awk taw . kalau sy tgk pict awk mase skolah dlu .. rase nak nangis je! MySpace . bkn rasa je .. memang saya nangis p0n ..
sbb pict tu mengingat kan sya kat awk.. teringt masa kita balik skolah sama2.. saya tgu awak n awak tgu saya .. saya teringat masa awk perhatikan saya masa sy tengah PJ .. saya teringat kn awk ... agak2 awk ingt kat saya x?? hurm ...MySpace ,..
awak ... awk la orang pertame yg saya date .. n saya rase mcm awak la org pertame yg saya syg ..saye pnah kapel ngn orang lain tapi saya xkesah dorang pergi tapi knpe bile awak saya kesah??
awak taw .. sejak awak kate awk suka mkn coklat .. sya jadi gile coklat plak..MySpace sedih taw ..
saya penah cube nak "ngorat" awak blik .. tp awk xprasan kot .. xpe la.. mgkin saya ptot tgu awk datang je...awakkk .. saya rindu awak!!
saya rasa slah sy sbb xcube paham hidup awak ..
awak xpenah marah saya .. bile awk marah awk senyap je.. n awak akn dtg blik..
tp ade 1 hari tu awak marah saya sbb saya cari awak ..
n then awak xpenah datangbalik kat saya lagi .. sampai lah skarang
MySpace
awak . saya akan tgu awak .. kalau boleh selama-lamanye ..
MySpace
saya akui yang saya masih meletak harapan yg tgi tok awk kembali
dan seandainya awak kembali .. saya xkan lepaskan awak lg!!
MySpace
saya akan jadi lebih matang
^.^
hehe .. tQ mr.N c0z awak pernah brubah utk saya..awak pernah menghabiskan masa awak ngn saya .. awak pernah datang dlm hidup saya !!
MySpace
sayang awak!!

No comments:

Post a Comment