CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

05 September, 2011

R.A.Y.A

salammmm...... xda apa2 nak cakap pon ... cume nak cakap .......

syoknye rayeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ayu x?? heheh ... 
ni la akibatnya kalau dah lama xjumpa member2... tgk....batak la
series aq rindu dorang ... lamanya xjumpa... tgk... hang out dari petang bawa ke malam ...
dari pagi bawa ke petang xley bawa ke malam .. da nak balik arau dah :'(
dimalam nya .. di Marry Brown

di rumah cekgu :)



ingat lagi dulu nak pegi raya nek bas.... nek KTM .. sekarang nek kereta woo teruja..

bak kata mak aq ..." budak2 dah ada kereta dah ...yang len da xpandang" ok .. saya terasa.
masing2 bawa kereta... padahal baru je lepas SPM .. lagaknya macam orang dah kerja ... apa2 pon ... member still xlupa even masing2 da merantau...



dalam kereta la kannnnn
oke, da jumpa ex siap gambar bersama lagi ... cinta cimpanzi berlakulah perbualan antara aq n dia yang aq rasa paling pelik skali..ketika duduk bersebelahan amek kesempatan


him : weh. kenapa eh kita putus dulu
me : sebab ko la.. masa ko kat johor , aq marah kau teros ko xcontact aq lagi *muke sedih
him : aq ke?? haha.. aq ingat lagi masa ko tnye soalan math kat aq... tanya kat mesej
me : hehe .. aq ingat lagi mase aq buat homework ko sbb ko xsiap
him : a'a .. aq ingat lagi
friend : nak kapel balik ke tuuu
me : kapel balik jum *main2 je
him : xnak aq .. aku dok johor.. ko dok arau .. kat sini je leh jumpa
him : *bla

macam gitu la gaya nya .. aish~ n then snap pic berdua request from HIM
cerita lampau


pelik dan lawak ... setiap kali jumpa putar balik cerita lama ....fuuuuuu



kami mengucapkan .. SELAMAT HARI RAYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment